یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
بازدید مدیرکل امور چاپ وزارت فرهنگ از هنرستان معراج و خضرا

مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرستان کار و دانش معراج و خضرا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به دنبال دعوت مدیر هنرستان کار دانش «معراج و خضرا» از مسئولان دفتر امور و چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید از بخش آموزش رشته چاپ این هنرستان روز گذشته هیئتی متشکل از علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل، سعید بهروان معاون و محسن یگانه کارشناس دفتر چاپ از این هنرستان بازدید کردند، این هنرستان دارای ۷۰ هنرجو در مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم است.


مدیرکل دفتر چاپ ابتدا به اتفاق مدیر هنرستان و مسئول کارگاه‌های چاپ از کلاس‌های پیش از چاپ افست، تامپو، سیلک و صحافی بازدید کردند، وی در ادامه با هنرجویان رشته چاپ درباره اهمیت و جایگاه چاپ در جهان و از تاثیرات آن در صنایع مختلف و نقش علم و دانش فنی هنرجویان در پیشبرد این صنعت در آینده صحبت کرد.


پس از آن مسئولان هنرستان در جلسه‌ای درباره مشکلات پیش‌رو در حفظ رشته چاپ در این هنرستان با توجه به اتمام دوره‌های کاردانش در سیستم آموزش کشور و ضرورت تبدیل آن به هنرستان فنی حرفه‌ای توضیح دادند و خواستار مساعدت دفتر امور چاپ برای تجهیز کارگاه‌های رشته چاپ شدند.


مدیرکل دفتر چاپ نیز پس از شنیدن مشکلات مطرح شده ضمن ارائه راهکار و رهنمود در حفظ رشته چاپ برای تربیت نیروی انسانی به‌عنوان موتور محرک آینده توسعه و پیشرفت صنعت چاپ کشور، قول مساعدت و همکاری برای این منظور و همچنین حمایت از برگزاری نشست‌های تخصصی و دوره‌های آموزش تکمیلی برای هنرجویان را دادند. در این دیدار، استمرار تعاملات و گسترش همکاری برای بهبود کمیت و کیفیت آموزش هنرجویان تاکید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها