شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
«خوش‌حال‌ باش، خوش‌قلب‌ باش، خودت‌ باش» منتشر شد

کتاب «خوش‌حال‌ باش، خوش‌قلب‌ باش، خودت‌ باش» به نویسندگی و تصویرگری نیکی مایلز با ترجمه نفیسه اعرابی از سوی کتاب‌های نارنگی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «خوش‌حال باش، خوش‌قلب باش، خودت باش» را نیکی مایلز برای گروه سنی بالاتر از ۹ سال، نوشته و تصویرگری کرده است. این اثر به موضوعاتی مانند «عادات و رفتار»، «اعتمادبه‌نفس»، «انعطاف‌پذیری» و «مهربانی» می‌پردازد.

در معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «خوش‌حال باش، خوش‌قلب باش، خودت باش»، مجموعه‌ای از ده‌ها جمله ساده ولی عمیق است که به زندگی رنگ می‌بخشد و انرژی، اعتمادبه‌نفس، شادی و توان زیست انسانی را تقویت می‌کند. این کتاب با تصاویری چشم‌نواز همراه است که لذتی کودکانه را در مخاطب بیدار می‌کند.

نیکی مایلز، تصویرگر و نویسنده انگلیسی است که دوست دارد مثبت‌اندیشی و کلام محبت‌آمیز را با دست‌نوشته‌ها و نقاشی‌های رنگارنگش در سراسر دنیا گسترش دهد.

اطلاعات بیشتر:

کتاب‌های نارنگی (واحد کودک و نوجوان انتشارات واله)، کتاب «خوش‌حال باش، خوش‌قلب باش، خودت باش» به قلم و تصویرگری نیکی مایلز را با ترجمه نفیسه اعرابی در ۱۹۲ صفحه و به بهای ۳۳۰ هزار تومان برای گروه سنی بالاتر از ۹ سال منتشر کرده است.

برچسب‌ها

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط