سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کنکاش نوجوانان در واقعه ۱۵ خرداد با یک کتاب

دهمین دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران (بچه کتابخون‌ها) با عنوان «وقتی خرداد به نیمه رسید؛ با مطالعه رمانی‌ مرتبط به قیام ۱۵ خرداد به میزبانی کتابخانه‌های‌ گلستان و فرزانگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دهمین دورهمی کتاب، عصر روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۱۶ با حضور نوجوانان کتابخوان عضو باشگاه کتابخوانی کتابخانه فرزانگان و عصر پنجشنبه ۲۴ خردادماه ساعت ۱۶ در کتابخانه گلستان برگزار می‌شود.

این دورهمی با هدف مطالعه آثار ادبی مرتبط با وقایع تاریخی نیمه خرداد ۱۳۴۲ و آشنایی نوجوانان کتابخوان برگزار می‌شود.در این برنامه به معرفی و خوانش کتاب «موهای تو خانه ماهی هاست» اثر محمد رضا شرفی خبوشان، از انتشارات عصر داستان پرداخته خواهد شد.

همچنین در حاشیه این برنامه نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد در کتابخانه گلستان دایر خواهد شد.تا کنون ۹ دورهمی با عناوین «تو شبیه کدوم کتابی؟!، گل‌پر، قهرمانت تو کدوم کتابه؟، کتاب‌ها سکوت را شکستند، قصه خیابان‌های ۵۷، قصه‌هایی برای انسان شدن و چالش ۰۲ کتاب برگزیده سال ۱۴۰۲، نقشه‌ت برای نمایشگاه کتاب چیه؟!، پاتوق بچه‌کتابخون‌ها» برگزار شده و در هر نشست بیش از نوجوانان کتابخوان منطقه ۸ در مناسبت‌های فرهنگی گوناگون به مطالعه و گفت‌وگو درباره کتاب‌های مرتبط با آن مناسبت پرداخته‌اند.

نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این دورهمی می‌توانند به خانه فرهنگ فرزانگان واقع در انتهای خیابان گلستان، جنب بوستان تسلیحات، کوچه شهیدگلستانی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۲۰۵۴۴ تماس بگیرند و یا به کتابخانه گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه و یا با شماره ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها