شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
یادمان شهدای حمله تروریستی کرمان با عنوان «شهدای زائر»

روایت شهدای حمله تروریستی کرمان در شماره جدید ماهنامه فرهنگی «شاهد یاران» با عنوان «شهدای زائر» انتشار یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دویست و دوازدهمین و سیزدهمین شماره از ماهنامه فرهنگی «شاهد یاران» به یادمان شهدای حمله تروریستی کرمان با عنوان «شهدای زائر» اختصاص داده شد.

یادمان شهدای حمله تروریستی کرمان و گفت‌وگو با پدر کاپشن صورتی این شماره از ماهنامه فرهنگی «شاهد یاران» با دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ابعاد جنایت تروریستی کرمان و اتمام حجت ایشان در مورد پاسخ سخت به این فاجعه‌آفرینی آغاز شده است.


ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران» که این بار به موضوع «شهدای زائر» پرداخته است؛ در ادامه به بازتاب‌های بین‌المللی جنایت تروریستی کرمان و همچنین پیام‌های تسلیت آیت‌الله العظمی سیستانی و سیدحسن نصرالله در این باره پرداخته است. در یادمان «شاهد یاران» برای «شهدای زائر» مطالبی چون، پیام‌های تسلیت مقامات و شخصیت‌های سیاسی سراسر دنیا، روایت کامل و جامع از پیام سپاه پاسداران به دشمنان و حمله به مقر تروریست‌ها، واکنش هنرمندان تجسمی به این حادثه تروریستی و گفت‌وگو با تنی چند از خانواده شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان خواندنی شده است.

شماره ۲۱۲ و ۲۱۳ مجله «شاهد یاران» به کوشش گروه مجلات شاهد با مدیر مسئولی «محمد کرم‌الهی» در ۱۰۴ صفحه و به بهای ۱۰۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها