شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
خزعلی با نویسندگان زن دیدار می‌کند

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از دیدار و گفت‌وگو با نویسندگان زن برای شناسایی و بررسی مشکلات این فعالان فرهنگی خبر داد.

انسیه خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره اقدامات معاونت زنان و خانواده دولت سیزدهم با هدف حمایت از نویسندگان زن بیان کرد: نویسندگی و انتشار کتاب، بخشی‌هایی از فعالیت‌های فرهنگی و کلان حوزه فرهنگ، محسوب می‌شوند و تعداد درخورتوجهی خانم در این بخش‌ها، مشغول هستند. ۴۰ درصد از نویسندگان کشور را زنان تشکیل می‌دهند.

وی با اعلام خبر برگزاری نشست با جمعی از نویسندگان زن در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: با این دسته از فعالان فرهنگی مرتبط هستیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم؛ بنابراین هفته جاری، با جمعی از نویسندگان زن دیدار و گفت‌وگو خواهم داشت. همچنین با توجه به توانمندی‌ها از انتشار کتاب به‌ویژه تولید محتوا با موضوع زنان و سایر مباحث فرهنگی، حمایت می‌کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به دیگر اقدامات معاونت امور زنان در حمایت از زنان نویسنده گفت: معرفی کتاب به قلم زنان پدیدآور ایرانی از دیگر فعالیت‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.

خزعلی درباره نشست دیدارو گفت‌وگو با نویسندگان زن بیان کرد: شناسایی و بررسی نیاز زنان نویسنده و شنیدن دغدغه آن‌ها ازمحورهای نشست دیدار با زنان نویسنده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها