شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
چگونه یک رمان کوتاه بنویسیم؟

باشگاه آفرینش متن (بام) با همکاری انتشارات علمی و فرهنگی کارگاه آموزشی «چگونه یک رمان کوتاه بنویسیم؟» را برای علاقه‌مندان به نوشتن رمان نوجوان و رمان بزرگسال برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا دوره آموزش نوشتن نوولّا یا رمان کوتاه، از نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۳ آغاز و تا پایان شهریور امسال ادامه پیدا می‌کند.

مصطفی مستور، محمدحسن شهسواری، علیرضا محمودی ایرانمهر، کامران محمدی، محمدرضا شرفی‌خبوشان، مجید قیصری، مهرداد صدقی، ابراهیم اکبری دیزگاه، تیمورآقامحمدی و احسان رضایی نویسندگان و استادان دوره رمان بزرگسال هستند و حمیدرضا شاه‌آبادی، محمدرضا یوسفی، محمدرضا شرفی‌خبوشان، هادی خورشاهیان، حمید گروگان، مژگان کلهر، علی‌اصغر عزتی‌پاک، تیمور آقامحمدی، سیده عذرا موسوی و امید شیخ‌باقری نویسندگان و استادان دوره رمان نوجوان.

در این دوره، در ۱۲ هفته متوالی، شرکت‌کننده یک روز در هفته زمان خود را صرف آموزش می‌کند. هر روز آموزشی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود: از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶. از مجموع ۲۴ جلسه آموزشی، چهار جلسه اول مباحث مهم مقدماتی مرور خواهد شد؛ از جمله چگونه از ایده به طرح استاندارد داستانی برسیم و در ۲۰ جلسه بعدی، شرکت‌کننده طی ۱۰ هفته در دو نوبت صبح و عصر با یک نویسنده و استاد همراه خواهد بود.

این دوره با ظرفیت محدود، به صورت حضوری در محل انتشارات علمی و فرهنگی، واقع در تهران، میدان ونک، چهارراه جهان کودک برگزار خواهد شد. ضمناً علاقه‌مندان به شرکت در دوره آنلاین، به صورت همزمان (ویدئو کنفرانس) از مطالب دوره بهره‌مند خواهند شد.

در پایان دوره و پس از کارشناسی رمان توسط استادان باشگاه آفرینش متن، در صورت پذیرش اثر، انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر خواهد کرد. ضمن این‌که به هنرجویانی که این دوره را با موفقیت بگذرانند، از طرف دانشگاه تهران دوره گواهینامه رسمی اعطا می‌شود.

مهلت پیش‌ثبت‌نام تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۶ با شماره ۰۹۹۰۲۰۷۲۹۶۳ تماس بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط