پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
ثبت‌نام ۱۷۰ شرکت در هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا

رئیس هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا بیش از ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا ثبت‌نام کردند.

رضا امیدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به ثبت‌نام ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا، عنوان کرد: از میان این ثبت‌نام‌کنندگان فقط توانستیم ۱۲۰ شرکت را جانمایی کنیم و ۵۰ شرکت دیگر به دلیل کمبود فضا و سالن هنوز جانمایی نشده‌اند.

وی افزود: امسال همزمان با نمایشگاه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا، نمایشگاه مبلمان منزل نیز در همین تاریخ برگزار می‌شود؛ بنابراین با کمبود سالن روبه‌رو هستیم. تاکنون توانستیم سالن‌های ۳۸ A و ۳۸ B را برای نمایشگاه در اختیار داشته باشیم اما در حال رایزنی برای دریافت یک سالن دیگر هستیم.

امیدی با بیان اینکه حدود ۱۵ درصد شرکت‌های نمایشگاه کاغذ و مقوا در دوره هفتم خارجی هستند، گفت: تمام شرکت‌کنندگان نمایشگاه در حوزه‌های مختلف سلولزی و کاغذ، جدیدترین دستاوردهای خود را در این رویداد به نمایش خواهند گذاشت، همچنین تبادل اطلاعات و بررسی همکاری‌های مشترک نیز از دیگر اقدامات و برنامه‌های این رویداد است.

وی با اشاره به رایزنی برای حضور هیات‌های خارجی نیز عنوان کرد: طبق تعاملاتی که داشتیم هیات‌های خارج از بلاروس، هند، ترکیه و … از ماشین‌آلات و دستگاه‌های حوزه کاغذ و صنایع وابسته در این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

به گفته امیدی، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از توانمندی‌های داخلی، همچنین کار هم قرار دادن زنجیره حوزه سلولزی و کاغذ، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی با موضوع هوش مصنوعی در این رویداد دنبال می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا ۹ تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها