شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
نمایش ۴۰ عنوان کتاب در نمایشگاه پوشاک«گوهر شاد» ارومیه

آذربایجان‌غربی-مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: ۴۰ عنوان کتاب با موضوع حجاب و عفاف در نمایشگاه پوشاک «گوهر شاد» ارومیه عرضه شده است.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: سومین دوره نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی اصیل «گوهر شاد» در ارومیه در حال برگزاری است و ۴۰ عنوان کتاب در حوزه عفاف و حجاب و پوشاک ایرانی در غرفه کتابخانه‌های عمومی به نمایش گذاشته شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی رنگ آمیزی برای کودکان، معرفی کتاب، توزیع تراکت و جمع‌خوانی کتاب از دیگر برنامه‌های غرفه کتابخانه است.

وی گفت: خانواده کوچک ترین واحد اجتماعی است که هم در بودن و هم در شدن کودکان نقش اساسی دارد و همه فعالیت‌های تربیتی از خانواده شروع می‌شود.

نمایش ۴۰ عنوان کتاب در نمایشگاه پوشاک«گوهر شاد» ارومیه

معصومی بیان کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از دوران کودکی در فرد نهادینه شود که توجه به این امر مهم جامعه را به سمت و سوی آینده‌ای روشن سوق می‌دهد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی از طریق خدمات ویژه خود، مطالعه در جوامع را تشویق و ترغیب می‌کنند و در واقع افراد بیگانه با کتاب را به افرادی کتابخوان تبدیل می‌کنند.

نمایش ۴۰ عنوان کتاب در نمایشگاه پوشاک«گوهر شاد» ارومیه

وی افزود: کتاب و کتابخوانی از مهم ترین رکن‌های حوزه فرهنگ است و سرانه مطالعه در هر جامعه‌ای بالا باشد مسائل و مشکلات با ریشه فرهنگی در آن کم است.

معصومی بیان کرد: مطالعه دانش‌آموزان به کتب درسی محدود است و مطالعه نباید صرفاً محور مباحث درسی باشند بلکه باید ساعت‌هایی را به مطالعه کتاب‌های غیردرسی نیز اختصاص داد.

نمایش ۴۰ عنوان کتاب در نمایشگاه پوشاک«گوهر شاد» ارومیه

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی_اسلامی گوهرشاد ساعت ۱۶ تاریخ ۳۰ خرداد در ارومیه افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان از ۳۰ خرداد تا ۵ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ می‌توانند با حضور در پارک جنگلی ارومیه نمایشگاه بین‌المللی، سالن شماره ۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها