شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
خرید سنگ قبر سفید یا مشکی؟

خرید سنگ قبر ساده و شیک به صورت اینترنتی، شما سنگ قبر را می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید و بدون حضور فیزیکی خود سنگ قبر را تهیه و نصب کنید مشخصات فرد متوفی با محل دفن را برای مشاورین ما ارسال کنید و دیگر نگران نصب سنگ قبر نباشید.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا خرید سنگ قبر سفید یا مشکی انتخاب درست سنگ قبر و اینکه آیا رنگ سنگ قبر در کیفیت آن تاثیر دارد در ادامه نمونه های سنگ قبر برسی می شود و با توجه به قیمت و کیفیت می توان گفت سنگ قبر سفید بهتر است یا مشکی.

خرید سنگ قبر به صورت اینترنتی

خرید سنگ قبر ساده و شیک به صورت اینترنتی شما سنگ قبر را می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید و بدون حضور فیزیکی خود سنگ قبر را تهیه و نصب کنید مشخصات فرد متوفی با محل دفن را برای مشاورین ما ارسال کنید و دیگر نگران نصب سنگ قبر نباشید.

سنگ قبر گلبهار نمونه ای از ترکیب سنگ قبر مشکی و سفید

این سنگ مزار در قسمت سیاه رنگ از گرانیت استفاده شده و در قسمت سفید رنگ از نانو ایرانی استفاده شده سنگ قبری بسیار با کیفیت و زیبا در طرح های مختلف ابعاد این کار ۶۰*۱۲۰ می باشد و در اطراف آن قرنیز بکار رفته است

قیمت سنگ مزار مشکی

ساده ترین سنگ قبر یعنی سنگ گرانیت سیمین اصفهان با قطر هفت سانت و در ابعاد استاندارد بهشت زهرا یعنی ۶۰*۱۲۰ همراه با حکاکی و ارسال و نصب اصولاً به قیمت ۹۵۰۰ می باشد و جنس گرانیت مشکی که کار میشه اصولاً برای سنگ قبر ساده و شیک بسیار مقاوم و خوب می باشد.

قیمت سنگ مزار سفید

ساده ترین سنگ قبر سفید بکار رفته برای سنگ قبر نانو ایرانی می باشد که هم قیمت گرانیت مشکی هست کیفیت نانو ایرانی هم بسیار خوب می باشد اما خوب از لحاظ مقاومت و از دست ندادن رنگ خود سنگ گرانیت بهتر از نانو ایرانی است زیرا که در بعضی از این سنگ نانو های ایرانی سفید ممکن است تغییر رنگ ایجاد بشه و به مرور زمان زرد بشه ولی از لحاظ قیمت با گرانیت سیمین اصفهان هم قیمت می باشد

حکاکی روی سنگ قبر مشکی و سفید

حکاکی روی سنگ قبر برای حکاکی عکس روی سنگ قبر به صورت cnc یعنی کامپیوتری می باشد یعنی عکس روی دستگاه قرار میگیرد و حکاکی میشود در سنگ قبر های گرانیت عکس ها اصولاً سیاه سفید می باشد و عکس رنگی به مشکل میخورد و خوب در نمیاد ولی در سنگ نانو سفید رنگ عکس رنگی نیز چاپ می شود

تفاوت قرنیز برای سنگ قبر سفید و مشکی

قرنیز بکار رفته در اطراف آن در سنگ های مشکی رنگ قرنیز ها کاملاً متفاوت اجرا میشه نسبت به سنگ های نانو ولی در کل زیبایی قرنیز ها در سنگ های سفید بهتر از سنگ مشکی رنگ می باشد.

سنگ مرمر سفید برای سنگ قبر یکی از با کیفیت ترین و اصیل ترین سنگ های مورد استفاده در ساخت سنگ قبر می باشد علت استفاده از سنگ مرمر سفید این است که بسیار مقاوم و با کیفیت هستن و زیبایی منحصر به فردی دارد.

خرید سنگ قبر تویسرکان

سنگ قبر تویسرکان سنگ قبری لاکچری و مشکی رنگ. در نقطه مقابل سنگ قبر مرمر سفید سنگ تویسرکان هست که مشکی رنگ و لاکچری می باشد قیمت بالای این سنگ بخاطر جنس و کیفیت این سنگ می باشد اگر به دنبال طرح دادن به سنگ قبر می باشید باید از پک کامل در اطراف آن استفاده کنید.

خرید کتیبه یا بالاسری سنگ قبر

خرید کتیبه یا بالاسری برای سنگ قبر یکی دیگر از انتخاب های مهم برای خرید سنگ قبر می باشد قیمت کتیبه از ۶ تومان شروع می شود تا ۲۰ میلیون هم وجود دارد بستگی به طرح و جنس سنگ می باشد مهم ترین طرح های کتیبه طرح بال فرشته و قلب می باشد که برای بال فرشته اصولاً در سنگ قبر هایی که متوفی نوزاد یا کودک می باشد استفاده میشود. بعضی از کتیبه ها نیز طرح باغچه ای دارد که در بعضی مواقع آب دادن و نگهداری از باغچه اطراف سنگ قبر سخت می شود.

خرید سنگ قبر سفید یا مشکی؟

کتیبه مدل بال فرشته

نمونه ای از کتیبه یا بالاسری سنگ قبر مشکی و سفید رنگ معروف به بال فرشته در قسمت مشکی رنگ آن می توانید عکس متوفی را به صورت سیاه و سفید قرار بدهید و یا متنی مناسب را حکاکی کنید اصولاً در اطراف این کتیبه باغچه استفاده می شود تا به زیبایی کار کمک کند

سنگ قبر سفید نماد چیست

معنای سنگ قبر سفید می تواند بسته به فرهنگ، مذهب و باورهای شخصی متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی، سنگ قبر سفید نماد موارد زیر است:

امید و رستگاری: در برخی از مذاهب، رنگ سفید نماد امید و رستگاری است. سنگ قبر سفید می تواند نشان دهنده ایمان به زندگی پس از مرگ و رستگاری روح متوفی باشد.

صلح و آرامش: سفید رنگی آرامش بخش است و می تواند حس صلح و سکون را القا کند. سنگ قبر سفید می تواند نمادی از آرامش ابدی متوفی باشد.

طرح باغچه ای سنگ قبر

برای این طرح اصولاً از جنس نانو یا مرمر سفید رنگ استفاده می شود در اطراف این سنگ باغچه های زیبایی بکار می رود که به طور معمول از گل ها جهت زیبایی به سنگ استفاده می کنند رویش گل بر روی سنگ قبر نشان دهنده رویش زندگی می باشد به همین دلیل یکی از پر طرفدار ترین سنگ قبر های موجود در بازار می باشد

خرید سنگ قبر سفید یا مشکی؟

سنگ قبر مشکی نماد چیست

قدرت و ابدیت: سیاه رنگی قدرتمند و جاودانه است که می تواند نمادی از قدرت ابدیت و روح متوفی باشد. سنگ قبر سیاه می تواند به عنوان یادبودی از قدرتی باشد که فرد در طول زندگی خود داشته و روح جاودانه او که پس از مرگ نیز پابرجاست.

غم و اندوه: رنگ سیاه به طور جهانی به عنوان نمادی از غم و اندوه و سوگواری شناخته می شود. استفاده از سنگ قبر سیاه می تواند به عنوان ابراز سوگواری برای فقدان متوفی باشد.

طراحی سنگ قبر های لاکچری

برای طراحی سنگ قبر های لاکچری ابتدا باید یک مبلغی را به صورت بیانه واریز کنید تا سنگ مورد نیاز خریداری بشه و بعد قسمت پک و قرنیز کار باید انجام بشه و اصولاً سنگ قبر های لاکچری کار دست می باشد و زمان بیشتری می برد تا cncپس برای سفارش سنگ قبر لاکچری باید حداقل ده روز قبل از مراسم چهلم برای متوفی اقدام به خرید کنید

سفارش اینترنتی سنگ قبر

اگر به تازگی عزیزی را از دست داده اید و به دنبال خرید سنگ قبر می باشید شما می توانید سنگ قبر را به صورت اینترنتی سفارش دهید روند کار به این صورت می باشد که شما با سایت هایمعتبر که نماد اعتماد (اینماد) یا فاکتور رسمی دارند مثل سنگ یادگار ارتباط میگیرید انواع نمونه هارو با قیمت مشاهده میکنید و در نهایت سنگ قبر مناسب را خریداری می کنید

یکی دیگر از ویژگی های خرید سنگ قبر به صورت اینترنتی این است که شما انواع سنگ قبر ها رو همراه با قیمت مشاهده می کنید و با توجه به بودجه و جنس سنگ قبر و طراحی زیبای آن نمونه های زیادی مقایسه می کنید

ارسال سنگ قبر بر عهده خریدار هست یا فروشنده

ارسال حمل و نقل و دریافت مجوز برای سنگ قبر نیز بر عهده مجموعه هایی هست که سنگ قبر را آنلاین و اینترنتی به فروش می رسانند پس در انتخاب درست مجموعه برای خرید سنگ قبر دقت کنید تا با کمترین دردسر سنگ قبر را تهیه و نصب کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها