یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
راهیابی ۷ نوجوان استان مرکزی به قله باشگاه «قاف شعر» و «قاف داستان»

مرکزی - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: هفت نوجوان استان مرکزی در بخش «قاف شعر» و «قاف داستان» به باشگاه استعدادهای برتر ادبی کشور راه یافتند.

احسان منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک با بیان اینکه باشگاه «قاف» مخفف قله ادبیات و فرهنگ است و با هدف کشف و پرورش و رویش استعدادهای ادبی نوجوانان برتر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است، افزود: در این ارتباط هفت نفر از استان مرکزی به جمع استعدادهای برتر ادبی باشگاه «قاف» پیوستند.

وی ادامه داد: فاطمه داوود آبادی، نیلوفر داوودآبادی و فاطمه داوودآبادی هر سه نفر از کانون شهر داوود آباد در باشگاه «قاف شعر» پذیرفته شدند.

منصوری اظهار کرد: همچنین در باشگاه «قاف داستان» نیز سارا میرزاخانی از کانون شهرستان شازند و زهرا بادرستانی از مرکز شماره ۷ اراک به این باشگاه راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه اعضای باشگاه «قاف» نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ ساله هستند، عنوان کرد: اعضای باشگاه «قاف» به مدت سه سال طی یک پروژه آموزشی زیر نظر زبده‌ترین و بهترین اساتید ادبیات کشور به عنوان استاد راهنمای آموزش‌های لازم را خواهند دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها