سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
نوزدهمین نشست عصرانه کتاب با موضوع کتابِ «شکار هیولا»

سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «شکار هیولا» بعد از ظهر چهارشنبه ۱۳ تیرماه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «شکار هیولا» نوشته‌ی دکتر محمد سرشار، معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون اول رئیس‌جمهور؛ بعد از ظهر چهارشنبه، ۱۳ تیرماه در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتابِ «شکار هیولا» در قالبِ نوزدهمین جلسه از سلسله نشست‌های «عصرانه کتاب» روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و به همتِ اندیشکده‌ی هنر و رسانه (میز کتاب) و با همکاری «میز روایت پیشرفت»، «مدرسه روایت ایران» برگزار می‌شود.

در این نشستِ ادبی محمد سرشار نویسنده کتابِ «شکار هیولا» و مسعود آذرباد منتقد و نویسنده حضور داشته و پیرامونِ کتابِ شکار هیولا نظراتی را ارائه خواهند داد. کتابِ شکار هیولا به قلم محمد سرشار منتشر شده از نشر معارف است. رمان نوجوانِ شکار هیولا داستان مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی با نام آر کیو ۱۷۰ با اسم مستعار هیولا است؛ از زمانی که تولید شد تا زمانی که به خاطر مأموریتی سرّی وارد ایران و توسط نیروهای ایرانی شکار شد. در این داستان، خود آر کیو ۱۷۰ از زبان خودش این ماجرا را برای نوجوانان تعریف می‌کند. از نکات بارز این اثر تزریق حس عزت و غرور ملی به نوجوان ایرانی است.

نوزدهمین نشست عصرانه کتاب با موضوع کتابِ «شکار هیولا»

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار خواهد شد و ورود به آن برای عموم آزاد است. مرکز مطالعات راهبردی ژرفا واقع در خیابان انقلاب، تقاطع خیابان انقلاب و حافظ، چهارراه کالج، بن‌بست هلال احمر، پلاک ۳ می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط