پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
کتاب «آمو اُشتُری و آمو رُوبَی» در بستک رونمایی شد

هرمزگان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک گفت: کتاب «آمو اُشتُری و آمو رُوبَی» در بستک رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، محمد محمدی زاده از آئین رونمایی کتاب «آمو اُشتُری و آمو رُوبَی» داستان بومی محلی به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: این اثر جذاب از قصه‌های کهن و ماندگار قدمای بستک و به گویش شیرین بستکی بوده که به قلم سعید سیدرازی نوشته شده و توسط انتشارات تمنای وصال به چاپ و نشر رسیده است.

محمدی‌زاده با سپاسگزاری از شورای شهر این شهر اضافه کرد: در این مراسم از سوی مسعود هوشمند رئیس شورای اسلامی شهر بستک به شرکت کنندگان در آئین رونمایی کتاب «آمو اُشتُری و آمو رُوبَی» یک جلد از این اثر اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک افزود: در این برنامه کتاب محور، رئیس انجمن قصه و داستان، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سعید سیدرازی نویسنده اثر، رشدیه عالیان ناشر و محمد روان پرور نماینده مطبوعات و رسانه و جمع فراوانی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی ضمن رونمایی کتاب، محتوای اثر نیز توسط کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوانده شد.

به گزارش ایبنا، کتاب «آمو اُشتُری و آمو رُوبَی» در قطع خشتی دارای ۲۸ صفحه مصور رنگی با شمارگان یکهزار نسخه به همت انتشارات تمنای وصال چاپ و منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها