شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
ارائه خدمات حمایتی به نویسندگان و اصحاب هنر

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اداره کل ارشاد استان زنجان در راستای کمک به فعالیت نویسندگان اقدامات حمایتی ارائه می‌دهد.

اصغر حاج علی‌اکبری در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: اداره کل ارشاد استان زنجان با بیش از یک هزار مجموعه فرهنگی و هنری همکاری دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات حمایتی ارشاد در مقابل هریک از مجموعه‌ها متفاوت است، اضافه کرد: اکثر برنامه‌های ارشاد نیز با مشارکت همین مجموعه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد نویسندگان دارای همکاری با ارشاد بیش از ۵۶۰ نفر است که بیشتر آنها در شهر زنجان متمرکز هستند، گفت: زمینه عضویت این افراد در صندوق هنر فراهم شده که از این طریق می‌توانند خدمات بیمه‌ای و سایر اقدامات حمایتی را دریافت کنند.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه در ایام کرونا نیز کمک معیشت حمایتی به نویسندگان و اعضای صندوق هنر پرداخت شد، اضافه کرد: نگاه ارشاد توانمند شدن پایدار نویسندگان است که این موضوع از طریق کمک به رونق نشر ممکن است.

وی به ضرورت توجه هر چه بیشتر به نویسندگان و حمایت از آثار فاخر اشاره کرد و گفت: کشف استعداد امر سهل و ساده‌ای نیست اما نگه داشتن استعداد بسیار مهم‌تر از کشف آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط