چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
مسابقه داستان نویسی «نامه‌ای به دوستم» فراخوان داد

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مسابقه داستان نویسی «نامه‌ای به دوستم» در زنجان برگزار می‌شود.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: مسابقه «نامه‌ای به دوست عزیزم» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با موضوع «اگر بخواهید دوست بی‌حجاب خود را برای رعایت حجاب و عفاف تشویق کنید به او چه می نویسید؟» به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه ویژه دختران و پسران گروه سنی ۱۳ تا ۱۹ سال در نظر گرفته شده و به تعدادی از بهترین نامه‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیر ماه بوده و علاقه‌مندان باید مطالب را به صورت تایپ شده در یک صفحه با ذکر کامل مشخصات فردی به دبیرخانه تحویل دهند.

برزگر با اشاره به قوانین مسابقه افزود: هر شرکت کننده می‌تواند با یک نامه در مسابقه شرکت کند و محدودیتی برای تعداد کلمات نامه وجود ندارد.

وی با اشاره به نحوه تنظیم نامه و ارسال آن نیز گفت: در این نامه باید فرستنده، گیرنده و تاریخ نگارش مشخص بوده و نامه باید در یک فایل ورد، ترجیحاً جاستیفای شده و با سایز ۱۴ ارسال شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه آثار برتر گردآوری و در فضای مجازی منتشر خواهد شد، افزود: آثار برتر در قالب یک کتابچه به چاپ رسیده و به هریک از برندگان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط