شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
هفتمین شماره ماهنامه «راهبرد» منتشر شد

خراسان‌رضوی- هفتمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) د ر مشهد، هفتمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی با جدیدترین محتواها و مطالب در این حوزه در بستر وب منتشر شد.

هوش مصنوعی و روابط عمومی هوشمند به قلم حمیدشکری خانقاه، روابط عمومی قلب تپنده فراجهان از مریم عزیزی نیا و نقش و تاثیر مثبت برون سپاری فعالیت های روابط عمومی به نویسندگی حسین همدانی گلشن از جمله مقالات منتشر شده در این شماره است.

روابط عمومی تجاری، نیاز امروز کسب و کارهای موفق و به سوی آینده نوشته رضا حیدری، چگونه علوم شناختی به کمک کارزار روابط عمومی می آید؟ از سید پیمان خادم الحسینی و روابط عمومی و دولت چهاردهم به قلم خسرو رفیعی نیز از دیگر مطالب هفتمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی است.

ماهنامه الکترونیکی راهبرد با هدف ارائه محتوای کاربردی، علمی و مفید در حوزه روابط‌عمومی، رسانه و ارتباطات و با همکاری فعالان عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می‌شود.

این نشریه به مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمدرضا باقری و سردبیری حسین همدانی گلشن منتشر می‌شود و سید غلامرضا کاظمی دینان به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری آن فعالیت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها