شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
چاپ کتاب سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خط بریل

یزد - مسئول بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی یزد از تهیه یک عنوان کتاب سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خط بریل در دو جلد با موضوع زندگی نامه پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، سمانه فتاحی گفت: برای نخستین بار در بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی یزد یک عنوان کتاب سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خط بریل در دو جلد با موضوع زندگی نامه پیامبر اعظم چاپ شد.

مسئول بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی یزد بیان کرد: کتاب‌های چاپی جشنواره رضوی همه ساله برای اعضای نابینا به صورت بریل آماده‌سازی می‌شود که امسال برای اولین بار یک عنوان از این کتاب در کتابخانه مرکزی یزد برای استفاده دوستان نابینا آماده‌سازی شد.

وی افزود: در همین راستا به همت بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی یزد یک عنوان کتاب سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو جلد و با شمارگان ۱۶۶ نسخه با موضوع زندگی‌نامه پیامبر اعظم به خط بریل تهیه و توزیع شد.

سمانه فتاحی نام این کتاب را «چهره تو قبله‌ها شاعرست» به نویسندگی کمال السید و مترجمی حسین سیدی اعلام کرد و گفت: این کتاب را انتشارات شهید کاظمی در نسخه تک جلدی و در ۱۳۱ صفحه برای گروه سنی بزرگسال به چاپ رسیده است که نسخه بریل آن در دو جلد و ۱۹۸ صفحه تهیه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط