چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
اهدای ۱۸ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی خوزستان

خوزستان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در راستای پویش «اهدای کتاب، احیای زندگی» تاکنون بیش از ۱۸ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

عباس حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز با اشاره به پویش «اهدای کتاب، احیای زندگی» بیان کرد: در سال جاری ۱۸ هزار و ۱۱۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان اهدا شد.

وی با بیان اینکه این پویش با شعار «کتابی که دوباره زنده می‌شود» در کتابخانه‌های عمومی استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: در چهار ماهه اول سال بیش از ۲۱ هزار نسخه کتاب توسط اعضای کتابخانه‌ها، شهروندان و علاقه‌مندان به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد که از این تعداد کتاب اهدایی، ۱۸ هزار و ۱۱۰ نسخه کتاب در کتابخانه‌ها ثبت و قابل دسترس اعضا و امانت‌دهی است.

حسین‌زاده گفت: این کتاب‌های اهدایی شامل ۴ هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب در شهرستان دزفول، یک هزار و ۹۲۶ نسخه در شهرستان بهبهان، یک هزار و ۶۱۰ نسخه در شهرستان اهواز، یک هزار و ۱۹۰ نسخه در شهرستان کارون و یک هزار و ۱۱ نسخه کتاب در شهرستان مسجدسلیمان است که وارد مخازن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ها شد.

وی اضافه کرد: در این پویش بندر ماهشهر با ۹۵۴ نسخه، رامهرمز ۸۰۹ نسخه، آبادان ۷۹۰ نسخه، گتوند ۷۸۰ نسخه، شوش ۶۰۸ نسخه و خرمشهر ۵۷۱ نسخه به کتابخانه‌های عمومی اهدا و ثبت شد.

حسین‌زاده یادآور شد: پویش «اهدای کتاب، احیای زندگی» تا پایان سال جاری در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود تحویل دهند و در این پویش شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها