جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کتاب «من دیگر کودک کار نیستم» رونمایی می‌شود

کتاب «من دیگر کودک کار نیستم» نوشته سعید سلطانی طارمی از سوی انتشارات دانیار در کافه کتاب کوکو رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «من دیگر کودک کار نیستم» نوشته سعید سلطانی طارمی از سوی انتشارات دانیار منتشر شده است. این کتاب پنجشنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه با حضور مولف کتاب در کافه کتاب کوکو به نشانی خیابان گلستان، خیابان میخک رونمایی می‌شود.

ناگهان در چهارراه، یا محل کار، یا محل خریدتان پیدا می‌شوند. با اصرار جورابی یا بسته‌ی کوچکی دستمال کاغذی یا آدامس و… به شما می‌فروشند. و یا ناچار و بی‌پناه به شما رو می‌آورند و با عمو یا خاله خطاب کردنتان، تقاضای پول ناهار یا یک عدد نان می‌کنند. و شما از اینکه پول نقد ندارید دلتان می‌خواهد فرار کنید و از خودتان پنهان شوید چرا که …

هیچ از خودتان پرسیده‌اید این کودکان از کجا می‌آیند؟ محصول کجای اجتماع هستند؟ و چگونه به آن روز افتاده‌اند؟

این کتاب داستان آنهاست و شما را با خود به جاهایی می‌برد که آنها را بار می‌آورند.

سعید سلطانی طارمی در سال ۱۳۳۳ در طارم زنجان به دنیا آمد. وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در طارم و زنجان گذرانده و در سال ۱۳۵۷ از رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد.طارمی تاکنون چندین مجموعه شعر منتشر کرده است. او همچنین به عنوان معلم آزاد ادبیات فارسی فعالیت کرده است. طارمی در حوزه‌های تخصصی نقد و بررسی آثار ادبی معاصر و شعر نیز فعال است. عروض به زبان امروز، پیش از پست چی و سریه برخی از کتاب‌های او را شامل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها