یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
پسین قصه و داستان در جزیره هرمز برگزار شد

هرمزگان - مسئول کتابخانه ملاصدرای هرمز بیان کرد: برنامه پسین قصه و داستان در جزیره هرمز برگزار شد.

رازیه زرنگاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برگزاری عصر قصه‌گویی با حضور یاسمن عباسی مروج کتاب و قصه‌گوی برتر در این کتابخانه خبر داد.

مسئول کتابخانه ملاصدرای هرمز افزود: عباسی مروج کتاب و قصه گوی برتر کشوری با حضور در کتابخانه عمومی ملاصدرا جزیره هرمز برای کودکان و نوجوانان مشتاق عضو کتابخانه قصه‌گویی کرد و در مورد اهمیت قصه‌ها برای بچه‌ها مطالبی بیان کرد.

وی اضافه کرد: مدیر باشگاه کلودنک کتاب در ابتدا به قصه‌گویی از کتاب «غاغا غولی غول غاغولی»، نوشته طاهره ایبد پرداخت که مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

زرنگاری ادامه داد: این نویسنده هرمزگانی به اهمیت کتابخوانی پرداخت و گفت: مطالعه زیاد و خواندن کتاب‌های مورد علاقه باعث تقویت مهارت قصه‌گویی و همچنین آشنایی بیشتر با آثار نویسندگان ایران و جهان می‌شود.

به گزارش ایبنا، یاسمن عباسی موسس باشگاه کتابخوانی «کُلودَنگِ کتاب» در شهرستان میناب است و اصالتاً اهل و ساکن این شهرستان است ولی قلمرو قصه‌گویی او به وسعت کشور ایران است و بیش از ۱۲ سال است که در مناطق مختلف استان هرمزگان و سایر مناطق کشورمان برای کودکان و نوجوانان قصه گویی می‌کند و صاحب چندین رتبه برتر کشوری در جشنواره‌های مختلف کانون پرورش فکری و نهادکتابخانه های عمومی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها