یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
اهدای هزار جلد کتاب به کتابخانه مجتمع فرهنگی سردشت

آذربایجان‌غربی- مسئول کتابخانه مجتمع فرهنگی سردشت گفت: خانواده فرهنگ دوست و کتابخوان سردشتی، هزار نسخه از کتاب‌های شخصی کتابخانه مرحوم جلال حاجی‌زاده را به کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی شهرستان سردشت، اهدا کردند.

آریا رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، جذب و انتقال این کتاب‌ها به کتابخانه مجتمع فرهنگی بعد از فوت جلال حاجی‌زاده انجام گرفت.

وی بیان کرد: خانواده فرهنگ دوست و خیر سردشتی هدف از انتخاب کتابخانه مجتمع فرهنگی سردشت برای انتقال کتابخانه شخصی آن مرحوم را غنی کردن هر چه بیشتر کتابخانه‌های عمومی شهرستان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و اهدای کتاب ذکر کردند.

رضازاده عنوان کرد: نتیجه چنین اقداماتی می‌تواند دسترسی هر چه بیشتر مردم شهر سردشت به کتاب‌های مورد نیاز آنها باشد.

به گزارش ایبنا؛ مرحوم جلال حاجی زاده، نویسنده و فارغ التحصیل دکترای رشته اندیشه سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس تهران و دارای چندین مقاله چاپ شده در مجلات پژوهشی به زبان انگلیسی و فارسی بود.

همچنین پویش «گلریزان کتاب»، به منظور غنی سازی مجموعه کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، استفاده از ظرفیت خیرین و ترویج حسنه نیکوکاری، ایجاد همبستگی بین مردم و کتابخانه در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

خیران و اهداکنندگان کتاب، برای اهدای کتاب و سهیم شدن در نشر آگاهی می‌توانند کتاب‌های قابل استفاده خود در موضوعات مختلف را تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۳ به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها