شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴
مسابقه کتابخوانی در ایلام برگزار می‌شود

ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به مناسبت ورود آزادگان مسابقه کتابخوانی در ایلام برگزار می‌شود.

علی هلشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: به مناسبت ورود آزادگان سرافراز به وطن عزیزمان، مسابقه کتابخوانی در ایلام با مشارکت ادارات و نهادهای دولتی برگزار می‌شود.

وی ادامه‌داد: این مسابقه از کتاب «از زرین آباد تا موصل» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب یادشده را مطالعه کنند.

هلشی ادامه داد: این کتاب منبع خوب و خواندنی برای آشنایی مخاطبان با بخش‌های از زندگی اسرای عزیز در دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق بوده است.

هلشی ضمن تقدیر از حمایت‌ها و مشارکت ادارات مختلف گفت: خوشبختانه همگرایی و همکاری میان ادارات و نهادهای دولتی در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و ادبیات دفاع مقدس مطلوب است و این مسابقه با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و قرارگاه شهید آوینی برگزار می‌شود.

وی ادامه‌داد: فایل الکترونیکی کتاب و سوالات مسابقه به آدرس پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت در نشانی اینترنتی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بارگذاری شده و قابل دریافت است.

مسابقه کتابخوانی در ایلام برگزار می‌شود

هلشی آخرین مهلت پاسخگویی به سوالات را تا ۵ شهریور ماه اعلام کرد.

به گزارش؛ کتاب «از زرین‌آباد تا موصل» خاطرات آزاده مجید اخزری، تالیف بتول میرزائی توسط نشر گنج‌سرا در سال ۱۴۰۲ در نوبت چاپ اول در ۸۸ صفحه چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها