شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
‌ تصمیم‌گیری در خصوص تمامی برنامه‌های ترویج کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای کتاب یزد

یزد - مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به تشکیل هیئت‌اندیشه‌ورز گفت: تمامی برنامه‌های ترویج کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرا و هیئت‌اندیشه ورز کتاب یزد در این فرهنگسرا صورت می‌گیرد.

مصطفی زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد با اشاره به فرهنگسرا و خانه کتاب شهرداری یزد گفت: به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان، فرهنگسرای کتابخوانی به فرهنگسراهای یزد اضافه شد که مشترک بین سازمان فرهنگی و جبهه مردمی انقلاب است.

وی افزود: فعالان عرصه کتابخوانی استان نیز پای کار آمدند که این فرهنگسرا را راه‌اندازی کردیم که عمده هدف آن ترویج کتاب و کتابخوانی است.

زارع‌زاده ادامه داد: در بحث کتاب و کتابخوانی مباحث تولید، توزیع و ترویج کتاب را داریم که در حوزه تولید و توزیع کمترین ورود را داریم و عمده رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در بخش ترویج کتاب است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: این بخش با حضور فعالان عرصه کتابخوانی و تشکیل یک هیأت‌اندیشه ورز ذیل سازمان آغاز به کار کرد که تمامی برنامه‌های این حوزه را این کارگروه و فرهنگسرای کتاب پیش خواهد برد.

وی افزود: چهار فرهنگسرا را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و در برنامه‌های مناسبتی تا دو ماه آینده آن‌ها را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

زارع‌زاده بیان کرد: در کنار آن نیز افتتاح زمین‌های ورزشی درون محله‌ای را خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: برای هر زمین ورزشی بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده که به محلات تحویل داده می‌شود و به صورت خودگردان فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: تمامی فرهنگسراهای سازمان تا پایان سال به ۱۰ مورد خواهد رسید که اکنون ۷ مورد آن فعال است که با برنامه‌های این فرهنگسراها میزان ۴ میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط