شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
طنز شیرینی در باب ازدواج

رمان طنز «سقلمه» نوشته مجید قهرمانی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا رمان «سقلمه» نوشته مجید قهرمانی، داستانی طنز و شیرین در باب ازدواج است و نویسنده در این رمان طنز زندگی پسری جوان و ناپخته به نام مرتضی را روایت می‌کند که با رسیدن به سن ازدواج، برای پیدا کردن همسر مورد علاقه‌اش تقلا می‌کند. مرتضی در خانواده‌ای متوسط رو به پایین زندگی می‌کند و در جریان خواستگاری‌های متعددش از دختران، با فرهنگ، سلیقه و ایده‌آل‌های طبقات دیگر جامعه آشنا می‌شود و در این مسیر با مشکلات و چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

قهرمانی در این رمان با زبانی ساده و شیرین و با قلمی طنازانه موانع و مشکلات جوان امروزی در مواجهه با موضوع مهم ازدواج را به تصویر می‌کشد.

رمان «سقلمه» در ۱۸ فصل با عناوین «افتتاحیه»، «پساحادثه»، «یک پیشنهاد جدید»، «مانیفست انفجاری مهین تاج خانم»، «در جست‌وجوی کار»، «مرتضی راننده می‌شود»، «ظهر جمعه در خانه عمه همیلا»، «در جست‌وجوی کار (۲) + شگفتانه‌ای برای حنانه»، «جمعه با عمه»، «پاییز رمانتیک حنانه و اشکان»، «winter «is coming، «شریک اسپرت»، «خانم ذره بین»، «در انتهای فصل سرد» ، «دوباره بهار»، «اولین گام به جلو»، «رویش» و «اختتامیه» منتشر شده است.

کتاب «سقلمه» با شمارگان ۵۰۰ نسخه و در ۲۱۶ صفحه به همت انتشارات سوره‌مهر راهی بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها