چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در حمایت از پژوهش‌های تاریخی صورت گرفت

موسی حقانی، مدیر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران گفت: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در این سه سال تلاش زیادی کرد که یک نشاطی را در حوزه فرهنگی کشور به وجود بیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا موسی حقانی، مدیر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با اشاره به عملکرد معاونت فرهنگی ارشاد در سه سال گذشته گفت: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در این سه سال تلاش زیادی کرد که یک نشاطی را در حوزه فرهنگی کشور به وجود بیاورد، البته از جهات مختلف کار سختی هم بود اما به نظر می‌رسد که آن جشنواره‌هایی که ارشاد سالانه متصدی آن است به خوبی در کشور برگزار شد و هم حمایت بسیار خوبی نسبت به آثاری که منتشر می‌شد در این زمینه صورت گرفت.

وی افزود: جایزه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی اقدامی بود که در راستای حمایت از پژوهش در حوزه‌های تاریخ معاصر ایران و تاریخ انقلاب اسلامی صورت گرفت. همچنین جایزه جلال آل احمد تقریباً گستره فراوانی را شامل می‌شود و به یک حوزه خاص تعلق ندارد. مخصوصاً کتاب سال جمهوری اسلامی که تقریباً تمام حوزه‌های تالیف و ترجمه و… را شامل می‌شود.

مدیر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران ادامه داد: همچنین حمایت از ناشران و حمایت از تولید کاغذ داخلی نیز اقدامات خوبی بود که در این مقطع صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها