پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
دیدار مدیران عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب

مدیرعامل باغ کتاب با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با سردار ادیبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سید محمدحسن سعادت هندی، مدیرعامل باغ کتاب تهران با حضور در دفتر مدیرعامل موزه با سردار نادر ادیبی، مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سردار ادیبی ضمن عرض خیرمقدم به مدیرعامل باغ کتاب گفت: ملت ایران تحت حمایت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از زیرسایه طولانی‌مدت طاغوت و سلطه بیرون آمد و با رهبری ایشان عزت و استقلال خود را به دست آورد.

وی افزود: ملت ما قریب به ۲۲۰ هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس برای استقلال و عزت کشورشان تقدیم این انقلاب کرده‌اند و امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همگی مرهون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهدا است.

سردار ادیبی تاکید کرد: جذب حداکثری و شناساندن گنجینه‌های عظیم دفاع مقدس از سیاست‌های اصلی موزه است و هر دو مجموعه می‌بایستی با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

مدیران عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب دیدار و گفت‌وگو کردند

در ادامه دکتر سعادت‌هندی نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از برهه‌های مهم و تاثیرگذار در طول تاریخ کشور عزیزمان است و ما از دست اندرکاران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکر می‌کنیم که در ترویج مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های قهرمانان واقعی ملت ایران نقش مهم و سازنده‌ای را ایفا می کنند.

او با اشاره به زمینه‌های مشترک فی‌مابین دو مجموعه گفت: امیدواریم بتوانیم با ظرفیت‌های موجود در دو مجموعه اتفاقات خوبی را با هدف تبیین نقش مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در طول تاریخ کشور عزیزمان رقم بزنیم.

برگزاری نشست‌های مشترک علمی پژوهشی و تعامل در زمینه تولید محتوا از دیگر بحث‌های مورد تاکید طرفین در این نشست بود؛ همچنین مقرر شد با انعقاد یک تفاهم‌نامه زمینه‌های لازم برای توسعه و برقراری همکاری‌های مشترک فرهنگی، علمی- پژوهشی و … فی مابین دو مجموعه ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها