سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
معرفی کتاب برای زائران اربعینی در مرز باشماق

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: معرفی کتاب، شعرخوانی و اهدای دست‌سازه و اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی از فعالیت‌هایی است که توسط اعضا و مربیان کانون برای زائران اربعینی در این موکب‌ها انجام‌می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی، کارکنانی از مربیان و کارشناسان این کانون در قالب دستوالعمل ستاد اربعین و به منظور ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی عازم مرز باشماق شدند.

وی افزود: این برنامه که به صورت موکب فرهنگی هنری در مسیر عبور زائران از مرز برپا شده است؛ مربیان کانون به انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع محرم و عاشورا می‌پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: یکی از بخش‌های ویژه این برنامه، اهدای دست سازهای حسینی اعضای مراکز فرهنگی هنری استان زنجان است که ویژه زائران کودک و نوجوان اربعین ساخته شده است.

عیسی خانی گفت: مربیان حاضر در مرز باشماق این دست سازه‌ها را به نمایندگی از کودکان و نوجوانان زنجان به زائران کودک و نوجوان مسیر اربعین اهدا می‌کنند.

وی ادامه داد: معرفی کتاب، شعرخوانی و اهدای دست‌سازه و اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و… از دیگر فعالیت‌هایی‌است که توسط اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان برای زائران اربعینی در این موکب‌ها انجام‌می‌پذیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام مربیان به مرز باشماق چند سال است که به صورت مستمر اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در این مرز مربیان کانونی از سراسر کشور حضور دارند و برای زائران در این محل برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸ مرکز کانونی در استان زنجان فعال است، گفت: این مربیان به نمایندگی از مربیان مراکز کل استان به مرز باشماق اعزام شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط