سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
موکب اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در اربعین راه اندازی می‌شود

ایلام- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: موکب این اداره‌کل برای ارائه خدمات فرهنگی و اجرای برنامه‌های مذهبی در اربعین راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از راه‌اندازی موکب این اداره‌کل برای ارائه خدمات فرهنگی و اجرای برنامه‌های مذهبی در مرز بین المللی مهران در ایام اربعین امام حسین (ع) خبر داد.

سمیه حیدری گفت: این اداره‌کل از دو سال پیش کتابخانه امام رضا (ع) شهر مهران را به موکب خدمات‌رسانی به زائران حسینی (ع) تبدیل کرده و با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان در این کنگره عظیم نقش‌آفرینی می‌کند.

وی اهدای کتاب، روخوانی کتاب، پرده‌خوانی، اجرای نمایش برای نوجوانان، نقاشی و کتیبه برای کودکان، اجرای سرود و نوحه‌خوانی و تعزیه را از جمله برنامه‌های فرهنگی این موکب برشمرد و عنوان کرد: بسته‌های خاص فرهنگی برای کودکان و نوجوانان آماده شده که به آن‌ها اهدا خواهد شد و نوجوانان عضو کتابخانه‌های عمومی، از زائران پذیرایی می‌کنند.

به گزارش ایبنا؛ اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در ایام اربعین، برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی با محوریت اربعین امام حسین (ع) برای زائران حسینی در مرز بین المللی مهران برگزار می‌کند و تلاش‌های موثر و گسترده‌ای در این راستا دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها