سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
حوزه فرهنگ و هنر بندرلنگه میزبان بیش از ۱۰۰۰ هنرجو در کلاس‌های تابستانی است

هرمزگان - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه خبرداد: حوزه فرهنگ و هنر بندرلنگه میزبان بیش از ۱۰۰۰ هنرجو در کلاس‌های تابستانی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، رضا اوژند از حضور بیش از یک هزار نفر هنرجو در کلاس‌های تابستانی حوزه فرهنگ و هنر در پایگاه‌های اوقات فراغت بندرلنگه خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر لنگه در این زمینه گفت: با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان، دوره‌های آموزشی با محوریت کتاب در حوزه‌های فرهنگی و هنری در دستور خود قرارداده است.

اوژند ادامه داد: ۱۰ پایگاه شامل آموزشگاه‌های آزاد هنری، مراکز فرهنگی و آموزشی، فرهنگسراها و در شهر بندرلنگه و مراکز بخش‌ها از جمله شهر لمزان و روستای هرا در بخش مهران، روستای شناس در بخش مرکزی، سالن اداره بهزیستی و شهر بندر کنگ فعال و در حال برگزاری کلاس‌های آموزشی است.

وی با اشاره به رشته‌های هنری که در این مراکز آموزش داده می‌شود، گفت: کلاس‌های فیلمبرداری و عکاسی، آموزش رایانه، طراحی مد و لباس صحنه، نقاشی و طراحی رنگ روغن و سیاه قلم، قرآن و تربیت مربی قرآنی، نوآوری و خلاقیت در کودکان، خطاطی، خوشنویسی، تئاتر و موسیقی و…شامل می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه در ادامه اضافه کرد: برای بهره‌وری و تاثیرگذاری بیشتر برای نوآموزان تلاش شده از ظرفیت اساتید مجرب کشوری، استانی و مربیان شهرستانی در امر آموزش بهره گرفته شود.

رضا اوژند در پایان گفت: این دوره‌ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، قرارگاه فرهنگی شهید آوینی و انجمن طراحان مدولباس استان و همراهی فرماندار و بخشداران برگزار می‌شود.

به گزارش ایبنا، درپایان دوره به هنرجویان شرکت کننده در کلاس‌های تابستانی گواهی معتبر شرکت در دوره از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه اعطا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها