چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
«چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» به چاپ هفدهم رسید

چاپ هفدهم کتاب «چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» اثر رولد دال با ترجمه محبوبه نجف‌خانی به کوشش نشر افق منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» اثر مشهور رولد دال است که فیلم سینمایی ماندگاری نیز از آن ساخته شده است. رولد دال بهترین نویسنده مرد انگلستان لقب گرفته است. تصویرگر کتاب نیز کوئنتین بلیک است که برنده جایزه هانس کریستین آندرسن شده است.

در معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «بالاخره کارخانه‌ی مشهور شکلات‌سازی ویلی وانکا باز می‌شود! اما فقط پنج بچه‌ی خوش‌شانس اجازه دارند وارد این کارخانه‌ی عجیب و غریب شوند: پسر گنده‌ای که تنها سرگرمی‌اش خوردن است، دختر لوسی که پدر و مادرش را روی انگشت می‌چرخاند، دختری که از صبح تا شب آدامس می‌جود، پسری که مثل تبهکارها هفت‌تیر اسباب‌بازی می‌بندد و… چارلی، قهرمان داستان ما؛ پسری مهربان، شجاع و راستگو که می‌خواهد خود را برای هیجان‌انگیزترین ماجرای زندگی‌اش آماده کند!»

کتاب «چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» مسائل مختلفی را درون خود گنجانده است، از جمله: رابطه والدین و کودکان، تفکر خلاق، مهارت حل مسئله، کنشگری کودکان و نوجوانان، احساسات، مدیریت هیجان و محیط زیست.

اطلاعات بیشتر:

چاپ هفدهم کتاب «چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی» اثر رولد دال با ترجمه محبوبه نجف‌خانی در ۲۴۸ صفحه و به بهای ۱۹۰ هزار تومان منتشر شده و به کوشش نشر افق در اختیار کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به داستان‌های رولد دال قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط