یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
کتاب «پیتر پن» از سوی نشر مهاجر منتشر شد

کتاب «پیتر پن» به قلم جی. ام. بری با ترجمه رضوانه سیدعلی از سوی نشر مهاجر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا داستان «پیتر پن» که توسط جی. ام. بری، رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس اسکاتلندی نوشته شده است ماجرای پسربچه بازیگوشی است که از بزرگ‌شدن می‌گریزد. او دوست ندارد بزرگ شود و می‌خواهد همیشه بچه بماند. او پسربچه‌ای با روحیه آزاد و بازیگوش است که می‌تواند پرواز کند و هرگز بزرگ نشود. پیتر پن، دوران کودکی بی‌پایان خود را با داشتن ماجراهایی در جزیره افسانه‌ای نورلند به عنوان رهبر پسران گمشده سپری می‌کند و با پری‌ها، دزدان دریایی، پری دریایی و بومیان آمریکا تعامل دارد و گاهی‌اوقات هم با کودکان عادی از دنیای خارج از این سرزمین.

روزی پیتر پن در خانه‌ای فرود می‌آید و با وندی، جان و مایکل دوست شده و پرواز را به آن‌ها می‌آموزد. او و تینکر بل، آن‌ها را به سمت آن سرزمین خاص و عجیب می‌برند و آن‌ها در آنجا با سرخ‌پوستان، پسران کوچک گمشده، دزدان دریایی و کاپیتان هوک روبه‌رو می‌شوند.

این اثر را ناشران مختلفی در بازار کتاب کشور منتشر کرده‌اند و این‌بار، نشر مهاجر آن را با ترجمه رضوانه سیدعلی منتشر کرده است.

اطلاعات بیشتر:

نشر مهاجر، رمان «پیتر پن» به قلم جی. ام. بری و بازنویسی وندی لوری را با ترجمه رضوانه سیدعلی در ۱۷۵ صفحه و به بهای ۱۶۰ هزار تومان منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط