چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
هیئت‌مدیره تعاونی لیتوگرافان انتخاب شدند

مجمع عمومی شرکت تعاونی لیتوگرافان برگزار و هیئت‌مدیره جدید این تشکل صنفی انتخاب شدند.

غلامرضا شجاع، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: دومین مجمع عمومی شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین سه‌شنبه (۲۰ شهریورماه) با حضور جمعی از اعضای تعاونی برگزار شد.

وی افزود: در این مجمع گزارش هیئت‌مدیره شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین مربوط به سال ۱۴۰۲ ازسوی احمد قرنلی، رئیس هیئت مدیره تعاونی قرائت شد.

شجاع با بیان اینکه در ادامه گزارش عملکرد مالی سال ۱۴۰۲ هیئت‌مدیره، از سوی بنده خوانده شد، گفت: همچنین قاسم طاهری گزارش بازرس شرکت تعاونی سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین عملکرد سال ۱۴۰۲ به مجمع عمومی نوبت دوم سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع عمومی نیز توضیح داد: در ادامه مجمع عمومی پس از موافقت در ابتدا اسامی کاندیدها در بخش هیئت‌مدیره و بازرسی اعلام و انتخابات اعلام و از مجموع ۷۲ نفر حاضر در مجمع عمومی نوبت دوم ۱۰ نفر برای هیئت‌مدیره و ۳ نفر برای بازرس کاندید شدند.

به گزارش ایبنا؛ پس از شمارش آرا غلامرضا شجاع با ۷۱ رای، احمد قرنلی با ۶۳ رای، رضا انصاری با ۶۱ رای، بیژن بهادری با ۶۱ رای، علی اکبرفیضی با ۵۸ رای به عنوان هیات مدیره اصلی و آقایان علی زارعی، عباس حیدری، مهدی وفا جو به ترتیب به عنوان علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین در بخش بازرسی نیز آقایان قاسم طاهری با ۴۸ رای به عنوان بازرس اصلی و حمیدزند به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها