سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
«خرده‌عادت‌ها برای نوجوانان» منتشر شد

کتاب «خرده‌عادت‌ها برای نوجوانان» اثر کیت گلادین با ترجمه اکرم کرمی به کوشش انتشارات صابرین منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «خرده‌عادت‌ها برای نوجوانان» اثر کیت گلادین است. او نویسنده، سخنران، مربی زندگی و یکی از «صد زن تأثیرگذار» استرالیا است.

در معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «وقتی صحبت از ایجاد عادات مثبت در زندگی به میان می‌آید هیچ عملی کوچک شمرده نمی‌شود. چه بخواهید نمرات خود را ارتقا دهید، دوستی جدید پیدا کنید یا به منظور خاصی پس انداز کنید، ایجاد عادات سالم، کلید موفقیت شماست: چه حالا و چه در آینده. کتاب "خرده‌عادت‌ها برای نوجوانان" با رهنمودهای ساده برای تمرین روزانه، روش ایجاد عادات ماندگار را نشان می‌دهد تا از این رهگذر هر روز یک قدم به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.»

این کتاب، دربردارنده گام‌هایی کوچک با موضوع کمک به نوجوانان به‌منظور ساختن پایه‌ای برای موفقیت است. کتاب، رسیدن به این سطح را با شمردن گام‌های کوچک و برداشتن آن‌ها امکان‌پذیر می‌داند. در این کتاب، علم مربوط به عادات کوچک و سه مرحله را برای تبدیل رفتار مثبت به چیزی که انجام مداوم آن آسان است، می‌آموزید؛ خانه، مدرسه و فراتر از آن، تا بتوانید رفتارهای مثبت را به عملی مستمر و ماندگار تبدیل کنید. همچنین کشف می‌کنید که چگونه عادات مختلف می‌توانند بر همه زمینه‌های زندگی از جمله سلامت، روابط، مهارت‌های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی تأثیر بگذارند؛ اما برای اینکه بفهمید عادت‌ها چگونه می‌توانند به شما کمک کنند باید روش‌هایی را تجربه کنید؛ مثلاً عادات کوچک مانند برنامه خواب منظم یا یک سبک مطالعه منظم می‌توانند هر روز را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند.

کتاب «خرده‌عادت‌ها برای نوجوانان» اثر کیت گلادین با ترجمه اکرم کرمی در ۱۲۹ صفحه و به بهای ۱۲۵ هزار تومان به کوشش انتشارات صابرین منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها