جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
مسابقه کتابخوانی «حرفی برای گفتن ندارم» برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حرفی برای گفتن ندارم» در استان خبر داد.

سردار عباس مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب حرفی برای گفتن ندارم خبر داد و بیان کرد: این مسابقه در راستای برگزاری دومین کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان برگزار می شود و رده سنی ۱۳ سال به بالا می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اعلام اینکه کتاب حرفی برای گفتن ندارم در مورد خاطرات شهربانو شاهد از زندگی با دو شهید و یک جانباز است، عنوان کرد: این مسابقه را کنگره و بزرگداشت ۳ هزار شهید استان با همکاری سپاه قائم آل محمد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، انتشارات قائمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایگاه بسیج والفجر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌کند.

مطهری با بیان اینکه مهلت شرکت در مسابقه تا پایان مهر ۱۴۰۳ است، گفت: سه کمک هزینه سفر به کربلا، هشت کمک هزینه سفر به مشهد، ۱۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی‬ و ۲۰ کارت هدیه پنج میلیون ریالی‬ از جوایزه این مسابقه هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اعلام اینکه علاقمندان برای تهیه کتاب و شرکت در مسابقه عدد ۱ را به سرشماره ۱۰۰۰۱۶۲۳ پیامک کنند، اعلام کرد: قیمت کتاب ۱۸۰,۰۰۰ هزار تومان است اما افراد می توان این کتاب را با تخفیف مسابقه ۱۲۱,۴۵۰ تومان از کانال خبرگزاری بسیج در ایتا خریداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها