دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه کتاب مازندران با حضور ۳۱ استان

مازندران- فرمانده سپاه کربلا مازندران از برگزاری مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور نمایندگانی از ۳۱ استان در شهرستان قائمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قائمشهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه برای برگزاری کنگره سرداران شهید مازندران زحمت‌های فراوانی کشیده شده، گفت: همه دست به دست هم دادند تا این نمایشگاه ملی در شهرستان قائمشهر برگزار شود.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی در راستای برگزاری کنگره در نظر گرفته شده که یکی از مقدمات این کنگره اجرای نمایش «راز سرزمین عشق» است که به مدت ۱۵ روز در شهرستان نوشهر به نمایش درآمد و با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه شد.

مسلمی اعلام کرد: به دلیل استقبال فراوان از این نمایش قرار شد تا این نمایش تا روز ۱۲ مهرماه در شهرستان ماهفروجک نیز به اجرا در آید.

فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین گفت: در راستای برگزاری کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران اجلاسیه‌هایی در نظر گرفته شد که پنجم مهرماه اجلاسیه شهدای ارتش، ششم مهر اجلاسیه ازدواج آسان، هفتم مهرماه اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران و هشتم مهرماه اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا برگزار شده و نهم مهرماه اجلاسیه پهلوانان کشتی استان مازندران، ۱۰ مهرماه اجلاسیه دانشجویان، اساتید و فرهیختگان و ۱۱ مهرماه اجلاسیه دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: نمایندگانی از ۳۱ استان کشور برای مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در این مراسم حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها