چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
جلد ۱۱ مجموعه «لوتا و زندگی پرماجرا» داستانی از ادبیات آلمان منتشر شد

کتاب «لوتا و زندگی پرماجرا: خرگوش از آن‌جا می‌آید» به قلم آلیس پانترمولر و ترجمه لیلا قنبریان به کوشش انتشارات شهر قلم منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «لوتا و زندگی پرماجرا: خرگوش از آن‌جا می‌آید» جلد یازدهم از مجموعه «لوتا و زندگی پرماجرا» از انتشارات شهر قلم است که داستان‌های جالب و ماجراجویی‌های خنده‌داری از یک کودک ۱۰ ساله را روایت می‌کند.

در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: «لوتا آبله‌مرغان گرفته و چند روزی به مدرسه نمی‌رود. اولش خیلی خوشحال بود اما بعد حوصله‌اش سر رفت و تصمیم گرفت با کمک چینه سرگرمی‌ای پیدا کند. آنها کارهای مختلفی را امتحان کردند و درنهایت تصمیم گرفتند، بازیگر بشوند اما سر صحنه فیلم‌برداری آنقدر کارهای عجیب و غریب کردند که آنها را از سالن بیرون انداختند. این در حالی بود برنیکه‌ی پرافاده همه جا موفق بود. با این حال لوتا و چینه دست‌بردار نبودند و همه‌جا در صحنه‌های فیلم‌برداری سروکله‌شان پیدا می‌شد و همه‌چیز را به‌هم می‌ریختند. اگر می‌خواهید باز هم یک دل سیر بخندید، بهتر است خودتان کتاب را بخوانید.»

عناوین دیگر جلدهای این مجموعه به شرح زیر است:

جلد ۱: همه جا پر از خرگوش است

جلد ۲: گروه خرگوش‌های وحشی می‌آیند

جلد ۳: کرم این‌جا فرورفته!

جلد ۴: وقتی قورباغه‌ها دوبار قورقور می‌کنند

جلد ۵: این وزغ سوت می‌زند!

جلد ۶: موس‌ها آخرین نفر را می‌بوسند!

جلد ۷: هر روز بوی پنیر کممبِر می‌آید

جلد ۸: اگر لاما نبود، هیچ مشکلی نداشتیم

جلد ۹: باحال‌ترین تئاتر گربه‌ای

جلد ۱۰: کفش کانگورو

اطلاعات بیشتر:

انتشارات شهر قلم، کتاب «لوتا و زندگی پرماجرا: خرگوش از آن‌جا می‌آید» به قلم آلیس پانترمولر را با ترجمه لیلا قنبریان در ۱۷۶ صفحه و به بهای ۲۰۷ هزار تومان برای کودکان منتشر و در بازار کتاب‌های کودک و نوجوان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط