دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
اهدا کتاب و قصه‌گویی در جشن زنگ کودکی در مدارس جاسک برگزار شد

هرمزگان - مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک بیان کرد: اهدای کتاب و قصه‌گویی در جشن زنگ کودکی در مدارس جاسک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، الهام اشرافی جاسکی از زنگ کودکی در سراسر مدارس، پیش دبستانی‌ها و مهد کودک‌های جاسک همزمان با اهدای کتاب و قصه‌گویی خبر داد و افزود: اجرا سرود ملی، خوش آمدگویی، اجرا سرود طوفان الاقصی، سخنرانی امام جمعه شهرستان جاسک، بازی، نقاشی پرچم و اهدا کتاب به کتابخانه مدرسه از فعالیت‌های اجرا شده در این جشن بود.

مسئول مرکز فرهنگی هنری جاسک ادامه داد: همچنین هفته ملی کودک، در مسجد جامع امام علی (ع) این شهرستان با حضور کودکان گرامی‌داشته شد.

وی اضافه کرد: این برنامه به همت کانون پرورش فکری، بخشدار مرکزی، دهیاران و آموزش و پرورش برگزار شد و در مدارس روستایی دهیاران با حضور در مدارس زنگ کودکی را به صدا در آورده و این روز را برای کودکان جشن گرفتند.

اشرافی جاسکی در پایان گفت: زنگ کودکی به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهدای خلیج فارس و با حضور حجت الاسلام ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک، میرمرسل ایزدی پور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، سرهنگ نکویی زاده جانشین سپاه مقاومت، سهرابی نماینده ولی فقیه در سپاه مقاومت، زهرا صابر رئیس دانشگاه پیام نور، شهقلی زاده معاون آموزشی آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش ایبنا، شهرستان جاسک در حدود ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها