سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
سومین شماره نشریه روزانه جشنواره سی و ششم منتشر شد

سومین شماره از نشریه روزانه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا سی‌وششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در این شماره از نشریه سرمقاله‌ای با قلم علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با عنوان بستری برای نمایش قدرت سینما منتشر شد.

همچنین در این شماره گفت‌وگوهایی از سهیل موفق کارگردان فیلم «پاستاریونی» با عنوان احیای سینمای کودک نیازمند همکاری و تلاش جمعی است، عماد رحمانی کارگردان فیلم «شمشیر و اندوه» با عنوان «خط‌شکنی در تولید آثار انیمیشن اتفاق‌های بزرگی به همراه خواهد داشت»، مرتضی رحیمی کارگردان و علیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده فیلم «آن‌دو» با عنوان «قهرمانی از دهه ۶۰ برای کودکان نسل جدید» و مستانه مهاجر کارگردان، تهیه‌کننده و تدوین‌گر با عنوان «توجه به مسائل آموزشی در آثار کودک و نوجوان لازم است» به همراه گزارش نشست رسانه‌ای فیلم‌های اکران شده در دومین روز جشنواره منتشر شده است.

پوشش اخبار جشنواره نظیر گزارش نشست صمیمانه مجید زین‌العابدین با فیلمسازان کوتاه و مطالب خبرنگاران نوجوان از دیگر بخش‌های نشریه شماره سوم است. همچنین گزارش تصویری از حاشیه جشنواره، بخش انگلیسی، عربی و یادداشت منتقد سایر مطالب شماره سوم این نشریه هستند.

علاقه‌مندان به مطالعه شماره سوم نشریه روزانه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، می‌توانند از اینجا، فایل پی‌دی‌اف آن را دریافت کنند.

سی وششمین جشنواره بین اللملی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان در حال برگزار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها