سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
آغاز به کار صفحه تخصصی کودک و نوجوان مجله میدان آزادی

به مناسبت روز ملی کودک، از صفحه تخصصی و بخش ویژه‌ای در سایت مجله میدان آزادی که مخصوصِ مخاطبان کودک و نوجوان فراهم شده است، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با وجود اینکه سازمان ملل متحد، بیستم نوامبر را به عنوان «روز جهانی کودک» نام‌گذاری کرده است؛ اما حدوداً ۴۸ تاریخ متفاوت برای «روز کودک» در جهان وجود دارد. در کشور ما نیز قرعه به نام ۱۶ مهرماه افتاده است تا بهانه‌ای برای جشن‌گرفتن، ستایش کودک و کودکی و فکر کردن به این باشد که چگونه جهان خشن، ناامن و نامهربان‌مان را به جای بهتری برای زندگی کودکان امروز و آینده تبدیل کنیم.

به همین مناسبت، از صفحه تخصصی و بخش ویژه‌ای در سایت مجله میدان آزادی که مخصوصِ مخاطبان کودک و نوجوان فراهم شده است، رونمایی شد. مجله میدان آزادی با دسته‌بندی مطالب اختصاصی مجله با موضوع «هنر و ادبیات کودک و نوجوان»، هنرمندان سرشناس و بهترین آثار در این زمینه را به کودکان و نوجوانان ایرانی و خانواده‌هایشان معرفی می‌کند.

در این صفحه می‌توانید یادداشت‌ها، مرورها و فهرست‌های تخصصی در زمینه ادبیات و سینمای کودک و نوجوان، یادداشت‌های تک‌نگاری درباره زندگی و آثار هنرمندان کودک و نوجوان و ویدیوی نقد و بررسی آثار برجسته را ملاحظه کنید. در ادامه نیز مطالب و فعالیت‌های ویژه‌تری به این بخش افزوده خواهد شد؛ بنابراین، از امروز به‌طور رسمی شما و دوستان‌تان را دعوت می‌کنیم برای قدم‌زدن در «پیاده‌راه کودک و نوجوان» منتهی به میدان آزادی!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط