شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
ایستگاه‌ کتاب و قصه در دهکده گردشگری سیریک ایجاد شد

هرمزگان - مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سیریک خبر داد: ایستگاه‌ کتاب و قصه در دهکده گردشگری سیریک ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کلثوم رئیسی از برپایی ایستگاه کتاب و قصه در دهکده گردشگری سیریک به مناسبت جشن هفته ملی کودک خبر داد و گفت: این جشن نامه با حضور گروه هنری و با قصه‌گویی ۵ نفر از قصه گویان مرکز فرهنگی هنری سیریک برگزار شد.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سیریک ادامه داد: برپایی ایستگاه‌هایی از قبیل همیار پلیس، سلامت و بهداشت، کتاب و قصه، دوستدار کودک، بازی و سرگرمی، حفاظت محیط زیست و خیریه غذا با هدف آموزش، سرگرمی و نشاط کودکان نیز برگزار گردید.

رئیسی از توجه ویژه خانواده‌ها و مسئولان به هفته کودک قدردانی کرد و گفت: هفته ملی کودک با حضور پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدرضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک، بخشدار مرکزی سیریک، رئیس ورزش و جوانان، رئیس صنعت، معدن و تجارت، رئیس کتابخانه‌های عمومی، مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان، عضو شورای اسلامی شهر سیریک و جمعی از مردم شهرستان سیریک در دهکده گردشگری سیریک جشن گرفته شد.

وی ضمن سپاس از دیدار فرماندار و اعضا شورای اداری شهرستان سیریک با کودکان دارای نیازهای ویژه مدرسه استثنایی شفق این شهرستان، بیان کرد: در این مراسم نیز بسته‌های فرهنگی، بهداشتی و ورزشی با هماهنگی مرکز فرهنگی هنری سیریک از طرف شهرداری بندر سیریک، شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان به تمام کودکان و نوجوانان این مدرسه اهدا شد.

به گزارش ایبنا، این جشن نامه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، دستگاه‌های اجرایی، کانون فرهنگی اجتماعی بانوان و جمعی از فعالان حوزه کودک شهرستان سیریک برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها