شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
کدام کتاب‌ها در روز دوم جشنواره فیلم کوتاه تهران پرفروش شدند؟

استقبال از بخش جنبی نمایشگاه «کتاب و سینما» در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با فروش کتاب‌های سینمایی و عکاسی برای روز دوم همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، استقبال از بخش جنبی نمایشگاه «کتاب و سینما» در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با فروش کتاب‌های سینمایی و عکاسی برای روز دوم همراه بوده است. گفتنی است ۷۰ درصد آمار فروش روز دوم مربوط به کتاب‌های سینمایی است که به سبب نشست تخصصی «درباره نوشتن» اکثر کتاب‌های پرفروش در رابطه با فیلم‌نامه نویسی و اقتباس در سینما و فیلم کوتاه بوده‌اند و ۳۰ درصد دیگر مربوط به کتاب‌های دیگر رشته‌های هنری تاکنون همراه بوده است.

۳ کتاب عنوان پرفروش روز دوم این نمایشگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

کتاب «هنر فیلم کوتاه داستانی» نوشته ریچارد راسکین و ترجمه پیمان شوقی که نشر آبان آن را چاپ و منتشر کرده است و کتاب در رابطه با مطالعه نما به نمای ۹ فیلم کلاسیک‌مدرن است.

کتاب «نوشتن فیلم کوتاه» نوشته پاتریسیا کوپر، کن دانسیگر ترجمه پیمان فلاحی که نشر آبان آن را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب «عکاسی معاصر ایران» که پدیدآورنده آن آرام محمدی است و نشر آبان آن را چاپ و منتشر کرده است و کتاب در رابطه با تحول نگاه عکاسانه به واقعیت از سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۹۰ است.

این نمایشگاه در طبقه مثبت دوم پردیس سینمایی ملت تا سه‌شنبه یکم آبان ماه در جریان است و کتاب‌های خود را با تخفیف‌های ۳۰ درصدی به فیلمسازان و شرکت‌کنندگان نشست‌های تخصصی ارائه می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها