یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
برنامه کتابخوانی «باغ دوستی» در زنجان اجرا شد

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در راستای افزایش سطح مطالعه بین کودکان برنامه «باغ دوستی» در زنجان اجرایی شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برنامه «باغ مهربانی» توسط کتابخانه سیار زنجان در شهرستان خدابنده اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با اجرای برنامه کتابخوانی و نمایشگاه اجرا شد، اضافه کرد: تهیه کاردستی، معرفی کتاب‌های کانون پرورش فکری و مسابقه داستان نویسی در ۱۵ دقیقه از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این قالب بود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت و نقش کتابخانه‌ها، به ویژه کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حفظ و شناسایی آداب و رسوم و هویت فرهنگی و هنری هر خطه از کشور این برنامه به صورت مستمر در شهرهای مختلف اجرا می‌شود.

عیسی خانی با اشاره به اینکه در طارم نیز برنامه «روز قصه» با حضور پدربزرگ‌ها برگزار شد، اضافه کرد: در این برنامه نیز والدین و پدربزرگ‌ها از قصه‌های قدیمی برای کودکان گفتند.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری با اجرای چنین برنامه‌هایی به دنبال تبیین اهمیت خانواده در بین کودکان است، افزود: این برنامه به صورت مستمر در مراکز مختلف کانون اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ کتابخانه سیار کانونی در استان زنجان فعال است، اظهار کرد: این کتابخانه‌ها تلاش دارند کودکان مناطق محروم از آموزش بازنمانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط