سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
روش‌ تحقيق تربيت بدني در بازار نشر

کتاب «روش‌هاي تحقيق در تندرستي، تربيت بدني، علوم ورزشي و تفريحات» اثر «کريس اي، برگ» و «ريچارد دبليو. لاتين» با ترجمه «دکتر بهروز عبدلي»، «نصور احمدي» و «الهام عظيم‌زاده» از سوي انتشارات علم‌ و حرکت وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، اين اثر ويراست سوم نسخه لاتين کتاب به حساب مي‌آيد که در سال 2008 از سوي مولفان اثر اصلاح و به چاپ رسيده است.

اثر حاضر با ارايه اطلاعاتي کاربردي در حوزه روش تحقيق و بيان مثال‌هاي آموزنده درباره موضوعات تندرستي، تربيت بدني، علوم ورزشي و تفريحات، مي‌تواند براي دانشجويان و کارشناسان رشته تربيت بدني و علوم ورزشي موثر واقع شود.

اين کتاب در پنج بخش و 19 فصل طراحي شده است که از جمله بخش‌هاي آن مي‌توان به، نگارش تحقيق، آمار، اندازه‌گيري و طرح تحقيق و کنترل کيفي و کاربرد تحقيق اشاره کرد.

در قسمتي از پيشگفتار مترجمان اثر آمده است: «مهم‌ترين ويژگي اين کتاب، کاربردي بودن آن با حفظ اصول علمي روش تحقيق است، به طوري که خواننده با مطالعه بخش‌هاي مختلف کتاب مي‌تواند با چگونگي تهيه پروپوزال، اجراي تحقيق، نگارش گزارش تحقيق يا پايان‌نامه، نگارش مقاله و ارسال براي مجله‌هاي علمي‌ـ پژوهشي تا پذيرش مقاله، آشنا شود.»

کتاب «روش‌هاي تحقيق در تندرستي، تربيت بدني، علوم ورزشي و تفريحات» از سوي انتشارات علم ‌و حرکت در شمارگان 2200 نسخه، 440 صفحه و بهاي 89000 ريال منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط