چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
انتشارات جمال با بیش از ۱۰۰ عنوان چاپ اولی در نمایشگاه کتاب شرکت می‌کند

انتشارات جمال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ با بیش از ۱۰۰ عنوان چاپ اولی و ۱۳۰ اثر تجدید چاپ شده شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): انتشارات بین‌المللی جمال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب و برنامه‌های متنوع، حضور خواهد داشت.

براساس اعلام این انتشارات، تعداد آثار چاپ اول به زبان فارسی، عربی و انگلیسی بیشتر از ۱۰۰ عنوان است و حدود ۱۳۰ جلد از عناوین نشر نیز تجدید چاپ شده‌اند.

انتشارات جمال در نمایشگاه کتاب سه غرفه دارد و در بخش کودک و نوجوان، بزرگسال و بین‌الملل حضور دارد.

همان‌طور که در ابتدای خبر ذکر شد، برنامه‌های این انتشارات برای مخاطبان خود و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، متعدد و متنوع است، همچون؛ رونمایی از اولین خروجی دپارتمان رمان نشر جمال که به تازگی کار خود را آغاز کرده است با انتشار رمانی از سیدمیثم موسویان با نام «روزهایی که از آن سر در نمی‌آوریم». این رونمایی با کمک غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

همچنین رونمایی از رمان «عطر گل محمدی» نوشته داود امیریان که درباره زندگی رسول اکرم (ص) با محوریت صحابه ایشان است. علاوه‌بر برنامه رونمایی از کتاب، با همکاری غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی، جشن تولدی برای مجموعه کتاب‌های «پیامبران اولوالعزم» هم برگزار خواهد شد و نویسندگان توانمند و پرسابقه انتشارات جمال مانند سیدمحمد مهاجرانی، مسلم ناصری، علی شعیبی، داوود امیریان و غلامرضا حیدری ابهری نیز در غرفه این انتشارات برای گفت‌وگو با مخاطبان حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط