سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰
تسهیل خدمات‌رسانی در  45 درصد کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 45 درصد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با هدف تسهیل در خدمات‌رسانی به مراجعان به دستگاه بارکدخوان تجهیز شده‌اند.-

بهروز صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: با اجرای این طرح در فاز نخست عملیات، نصب بارکد انجام شده است و در فاز دوم، نصب دستگاه بارکدخوان در کتابخانه‌های پرمراجعه انجام می‌شود.

وی افزود: یک دستگاه بارکدخوان بدون‌سیم خریداری شده و کتابخانه‌های عمومی با هدف تسهیل در عملیات رف‌خوانی از آن استفاده می‌کنند.

صادقی با بیان این‌که تا پایان سال کتابخانه‌های «دیّر» نیز به دستگاه بارکد خوان تجهیز می‌شوند، گفت: این اقدام با تامین اعتبارات لازم و همچنین زیرساخت‌های لازم در کتابخانه‌ها به زودی در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود از تسویه حساب بدهی سال 90 شهرداری فرخشهر به کتابخانه‌های عمومی خبر داد و یادآور شد: شهرداری فرخشهر از ابتدای سال تاکنون 50 درصد از بدهی‌اش به کتابخانه‌ها را پرداخت کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این شهرداری همچنین در راستای اجرای مصوبات انجمن، محوطه بیرونی کتابخانه ملاصدرای این شهر را به مساحت یک هزار مترمربع سنگ‌فرش کرده است.

به گفته وی، فرخشهر سه باب کتابخانه عمومی دارد که از این تعداد، کتابخانه ملاصدار با داشتن 36 هزار و 500 جلد کتاب و 950 عضو، بزرگترین و فعالترین کتابخانه شهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط