سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲
چهار منظومه از عزت‌الله الوندی به سوی بچه‌ها می‌آید

عزت‌الله الوندی، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان، از نگارش چهار منظومه داستانی برای کودکان خبر داد. الوندی گفت که هر جلد از این مجموعه با یک بهانه داستانی به یک فصل سال می‌پردازد و بازی‌های سنتی کشورمان نیز در برخی فصل‌ها به گونه‌ای در قالب داستانی به بچه‌ها ‌آموزش داده شده است.

عزت‌الله الوندی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره جدیدترین اثرش برای کودکان گفت: هم اکنون بر روی چهار منظومه داستانی برای بچه‌ها کار می‌‌کنم. این مجموعه چهار جلد دارد که هر کدام به یکی از فصل‌های سال می‌پردازد.

وی افزود: هر جلد از این مجموعه با یک بهانه داستانی به فصل مورد نظر می‌پردازد و در کنارش بازی‌های سنتی کشورمان را نیز به بچه‌ها می‌آموزد. تاکانون دو جلد از این مجموعه آماده شده و دو جلد دیگر آن تا هفته آینده، آماده می‌شوند.

نویسنده کتاب «جگر گرگ» اظهار کرد: این منظومه پس از پایان مرحله نگارش به شورای بررسی نشر سوره مهر سپرده می‌شود تا در صورت داشتن معیارهای مورد نظر، در طرح مجموعه‌های کودکانه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی چاپ شود. 

عزت‌الله الوندى متولد تويسركان است. او مدرک كارشناسى ادبيات نمايشى دارد و تاکنون آثار زیادی را برای کودکان ایجاد کرده است. «زندگی‌نامه‌ی فردوسی»، «دوباره برمی‌گردی مرد بارانی» و «ایوان بهار» برخی از آثار این نویسنده هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط