چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
رونمایی از سردیس پروفسور معتمدنژاد بدون حضور پدر علم ارتباطات

مراسم رونمایی از سردیس پروفسور کاظم معتمدنژاد، دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای رسانه بدون حضور پدر علم ارتباطات برگزار می‌شود.-

دبیر ستاد هفته روابط عمومی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت:‌ معتمدنژاد از مدتی پیش به دلیل کسالت امکان حضور در برنامه‌های مختلف‌ را ندارد اما یکی از فرزندان وی در این مراسم حضور خواهد داشت.

امیرعباس تقی‌پور افزود: قرار است این مراسم با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی، شهرداری تهران، استادان و فعالان عرصه ارتباطات در فرهنگسرای رسانه که متعلق به اهالی رسانه‌ است، برگزار شود.

وی با اشاره به سخنرانان این مراسم، اظهار کرد: امیر خوراکیان، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دکتر مهدی محسنیان‌راد در این مراسم حضور دارند.

تقی‌پور با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی برای این روز پیش‌بینی شده است، گفت: ساخت و نصب سردیس پروفسور معتمدنژاد پیش از این به درخواست دبیرخانه‌های دایمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک و کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت به شهرداری تهران پیشنهاد شده بود که در این مراسم رونمایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: این سردیس توسط استاد نادر قشقایی یکی از مشهورترین مجسمه‌سازان کشور ساخته شده است.

به گفته وی، این مراسم دوشنبه 30 اردیبهشت از ساعت 11 صبح در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

پروفسور کاظم معتمدنژاد اردیبهشت‌ماه سال 1313 در شهر بیرجند متولد شد. از وی تاکنون مقالات و کتاب‌های متعددی مانند «حقوق و ارتباط جمعی»، «ارتباطات و وسایل ارتباطی»، «روش تحقیق در محتوای مطبوعات» و «روش مطالعه و بررسی مطبوعات» در زمینه ارتباطات و رسانه منتشر شده است. 

هفته روابط‌ عمومی از 27 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه در ایران نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها