چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
«همه زیر سؤالیم» به بازار کتاب آمد

گلستان- در آستانه روز جهانی زمین پاک، کتاب شعر آموزشی «همه زیر سؤالیم» به قلم اسماعیل جاجرمی و به همت انتشارات بنام روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، «روز جهانی زمین پاک» یکی از رویدادهای مهم جهانی به شمار می‌رود که هرساله (۲۲ آوریل) در تمام کشورها برای ارتقاء آگاهی و آموزش در مورد مسائل زیست‌محیطی و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین برگزار می‌شود.

در آستانه این روز جهانی، کتاب شعر آموزشی «همه زیر سؤالیم» به قلم اسماعیل جاجرمی و تصویرگری سیده سودا رشیدایی در ۱۲ صفحه و قطع خشتی به همت انتشارات بنام وابسته به موسسه فرهنگی میرداماد منتشر شد.

کتاب «همه زیر سؤالیم» ماجرای کودکی به نام جواد است که از یک کتاب‌فروشی دفتری می‎‌خرد و بعد از اینکه آن را داخل کوله‌اش می‌گذارد، پلاستیکی که دفتر درونش بوده را در کوچه رها می‌کند و این آغاز تهدید و خسارتی می‌شود که پلاستیک به گل و محیط‌زیست وارد می‌کند.

به گزارش ایبنا، اسماعیل جاجرمی از شاعران پیشکسوت استان گلستان است و در کتاب «همه زیر سؤالیم» به موضوع محیط‌زیست توجه دارد و با شعری صمیمانه مسئولیت همه انسان‌ها در قبال طبیعت و محیط‌زیست را یادآور می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها