یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
۳ کتاب پیشنهادی گیتی خامنه برای خرید از نمایشگاه کتاب تهران

گیتی خامنه، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون سه اثر داستانی را برای خرید از نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ به مخاطبان ایبنا پیشنهاد کرد.

سرویس کودک و نوجوان خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، خبرنگاران ایبنا به سراغ چهره‌های فرهنگی، ادبی و هنری رفته و از آنها خواسته‌اند تا به مخاطبان این رسانه، کتاب‌هایی را به عنوان پیشنهاد خرید از نمایشگاه کتاب تهران معرفی کنند. گیتی خامنه، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان، نویسنده و گوینده کتاب‌های صوتی کودک که این روزها مشغول فعالیت‌های گوناگونی در زمینه کودک و نوجوان است در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا درباره کتاب دلخواه و محبوبش در کودکی گفت: کتاب مورد علاقه من در زمان کودکی و نوجوانی داستانی کوتاه به نام «اولدوز و کلاغ‌ها» نوشته صمد بهرنگی بوده است.

او درخصوص اینکه کتاب‌های کودک و نوجوان فقط برای مخاطبان کودک و نوجوان است یا مخاطب بزرگسال هم می‌تواند برای خود و کودک درونش کتاب بخواند بیان کرد: به باور من یک کتاب خوب می‌تواند هم برای بزرگ‌ترها و هم کوچک‌ترها خواندنی باشد؛ چراکه یک انسان با الهام گرفتن از عوالم مشترک انسانی آن را نوشته است! درست مثل «شازده کوچولو» اثر آنتوان دو سنت اگزوپری.

این مجری برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون به بهانه نزدیک‌شدن به روزهای برگزاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چند کتاب کودک و نوجوان نیز به مخاطبان ایبنا معرفی کرد که عناوین آن‌ها عبارت‌اند از؛ کتاب «اگر همه این کار را بکنند!» و «اگر همه این را بگویند؟» نوشته الن جاورنیک و مجموعه «داستان‌های پانچلو» نوشته مکس لوکیدو با ترجمه لیلا کاشانی وحید که کتاب صوتی آن نیز با صدای گیتی خامنه تولید و منتشر شده است و همچنین، کتاب «کشتن مرغ مقلد» نوشته هارپر لی.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    خداوند خانم خامنه رو حفظشون کنه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط