چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
صاحبان انگيزه به مقوله كتاب اهميت بدهند

حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز حدود سه ساعت از غرفه های ناشران برگزیده و کتاب های پرتیراژ دیدن کردند و از نزدیک با تازه ترین کتابها و تولیدات چاپ و نشر بیشتر آشنا شدند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی پس از این بازدید در جمع ناشران برتر و برگزیده، ضمن تشکر از دست اندرکاران عرصه نشر و کتاب، موضوع کتاب را مقوله ای مهم و بدون جایگزین دانستند و خاطرنشان کردند: در سالهای اخیر کیفیت نشر، شمارگان و تنوع موضوعات کتاب ها، افزایش یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم. 

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به گسترده شدن افق دید نویسندگان افزودند: از نظر محتوا هم کارهای خوبی انجام شده که با تلاش و سرمایه گذاری بیشتر این روند رشد ادامه خواهد یافت. 

ایشان، پیشرفت کشور بدون توسعه در بخش کتاب را غیرممکن دانستند و خاطرنشان کردند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاه های دولتی و صاحبان انگیزه، به مقوله کتاب اهمیت بدهند و تولید کتاب را با جدیت دنبال کنند. 

حضرت آیت الله خامنه ای پیشرفت های  کشور را در بخش های مختلف صنعت نشر و تولید کتاب، پیشرفتی محسوس ارزیابی و بر ادامه اهتمام به مقوله کتاب تأکید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها