یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴
برپايي نمايشگاه كتاب در كنار همايش رايزنان فرهنگي

سيزدهمين همايش دوسالانه رايزنان فرهنگي به همراه نمايشگاهي از كتاب‌ها و دستاوردهاي آنان به عنوان نمايندگان ايران در كشورهاي گوناگون، 13 شهريور ماه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار مي‌شود.*

مهدي رضا، مسوول ارتباطات رسانه‌اي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين خبر اظهار كرد: اين همايش چهار روزه با حضور نمايندگان رايزني فرهنگي ايران در كشورهاي گوناگون و شخصيت‌هاي بر جسته فرهنگي و سياسي تشكيل مي‌شود.

وي با اشاره به اين كه قرار است نمايندگاني از رسانه‌هاي گوناگون خبري نيز در اين همايش حضور داشته باشند، گفت: حضور و سخنراني دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور اسلامي و ديدار با مقام معظم رهبري، از ديگر برنامه‌هاي اين همايش به شمار مي‌آيند.

مسول ارتباطات رسانه‌اي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي درباره نمايشگاه كتابي كه در كنار اين همايش برگزار خواهد شد، بيان كرد: پيش‌بيني شده است در اين نمايشگاه علاوه بر مكتوبات، ساير منشورات و دستاوردهاي رايزنان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در كشورهاي گوناگون و به زبان‌هاي مختلف ارايه شوند.

وي اين نشست را فرصتي براي ارزيابي فعاليت رايزنان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در كشورهاي گوناگون دانست و گفت: فرصتي فراهم شده است تا نمايندگان رسانه‌هاي گوناگون به صورت مستقيم با رايرنان ديدار كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط